REZERVAČNÝ PORIADOK A STORNO PODMIENKY
Žiadame ctených klientov, ktorí majú objednaný termín procedúry a z rôznych dôvodov nemôžu prísť, aby zrušili termín najneskôr 24 hodín vopred (bezplatne). V opačnom prípade Vám bude účtovaný storno poplatok, resp. poplatok za rezervovanú procedúru. V takomto prípade je však možné poslať náhradníka (rodina, kolegovia, priatelia), určite sa potešia. :-) Bližšie informácie nájdete nižšie. Ďakujeme za pochopenie.
DÔLEŽITÉ VEDIEŤ:
rezervovaný termín môžete bezplatne zrušiť / preložiť najneskôr 24 hodín vopred (linkom v potvrdzujúcej správe z rezervačného systému, mailom, telefonicky, sms správou).
v prípade zrušenia / preloženia termínu skôr ako 24 hodín až 3 hodiny pred procedúrou, je účtovaný storno poplatok 20 EUR.
v prípade „zabudnutia“ na termín (neúčasť bez oznámenia vopred, alebo menej ako 3 hodiny vopred) je účtovaný poplatok za rezervovanú procedúru v plnej výške.
ak meškáte, informujte nás o tom telefonicky (0944/199860). V opačnom prípade bude procedúra automaticky po 15 min. zrušená.
v prípade, ak vlastníte Darčekový poukaz, je dôležité to povedať a uplatniť ho do doby platnosti, ktorá je vyznačená na poukaze. Poukaz po platnosti nebude akceptovaný.
REZERVAČNÝ PORIADOK A STORNO PODMIENKY:
1. Klient je povinný pri online, emailovej, telefonickej alebo osobnej rezervácii termínu uviesť svoje meno (stačí aj krstné, prezývka), typ a dĺžku procedúry, telefonický kontakt, ID označenie darčekového poukazu (v prípade, ak nejaký vlastní). V prípade, že si želá konkrétneho maséra alebo masérku, je povinný to oznámiť / zvoliť vopred pri rezervácii termínu. V prípade emailovej komunikácie preferujeme, ak nám dá klient vedieť viacero možností, kedy mu vyhovuje termín procedúry.
2. Klient je povinný prísť do centra 15 až 5 minút pred dohodnutým časom procedúry, tak, aby sa stihol na procedúru pripraviť (odložiť oblečenie) a procedúra mohla začať v dohodnutý čas. Ak klient potrebuje pred procedúrou sa osprchovať, je povinný prísť do centra 15 minút pred dohodnutým časom procedúry. Klienta čakáme už 15-5 minút pred procedúrou. Ak klient príde ešte skôr ako 15 minút, je možné, že bude musieť čakať.
3. V prípade, ak klient bude meškať max. 10 minút, je povinný nám to oznámiť telefonicky. V tomto prípade si vyhradzujeme právo procedúru upraviť a skrátiť jej celkový čas. V prípade, ak klient mešká viac ako 15 minút, procedúra je zrušená. V oboch prípadoch je účtovaná cena procedúry, resp. poplatok za rezervovanú procedúru v plnej výške.
4. Rezerváciu je možné bezplatne zrušiť najneskôr 24 hodín pred dohodnutým termínom prostredníctvom linku v potvrdzujúcej správe z rezervačného systému. Prípadne formou sms správy, emailu alebo telefonicky.
5. Bezplatné zrušenie termínu „na poslednú chvíľu“, t.j. menej ako 24 hodín a zároveň viac ako 3 hodiny pred dohodnutým termínom nie je možné. V takomto prípade, bude klientovi účtovaný „storno poplatok 20 EUR“, platí aj v prípade rezervácie termínu s darčekovým poukazom. V prípade objednávky na darčekový poukaz bude klientovi doručená SMS správa alebo email s platobnými údajmi so splatnosťou 7 dní. Ak do tohto termínu nebude uhradený storno poplatok, klientovi sa zúčtuje darčekový poukaz ako „uplatnený“, resp. priamo platiacemu klientovi nebude umožnená ďalšia rezervácia termínu.
6. V prípade, ak sa klient nedostaví na vopred dohodnutý termín procedúry a neinformuje o tom centrum (zrušením rezervácie online cez rezervačný systém, SMS správou, emailom alebo telefonicky, najneskôr 3 hodiny pred termínom), je povinný zaplatiť “poplatok za rezervovanú procedúru” v plnej výške podľa aktuálneho cenníka. V takomto prípade bude klientovi doručená SMS správa alebo email s platobnými údajmi so splatnosťou 7 dní. Bez uhradenia tohto poplatku nebude klientovi umožnená ďalšia rezervácia termínu. V prípade, ak bola rezervácia termínu s darčekovým poukazom, daný darčekový poukaz bude zaúčtovaný ako „uplatnený“.
7. Žiadanie o odpustenie poplatku za predĺženie platnosti darčekových poukazov po platnosti, storno poplatku alebo poplatku za rezervovanú procedúru je naozaj zbytočné. Podmienky platia pre všetkých klientov. Darčekové poukazy vydávame štandardne na 1 rok vopred, čo je dostatočná doba na uplatnenie. Komunikácia s klientom, účtovníctvom, našim systémom nám berie čas a energiu, ktorú vieme sústrediť pozitívnejšie. V prípade zrušenia termínu na "poslednú chvíľu" blokujete miesto iným klientom. Rozumieme, že v prípade náhlych zdravotných ťažkostí, iných vážnych situácii, za to nemôžete, avšak chceme, aby ste rozumeli aj vy nám, že ako väčšina pracovníkov v oblasti služieb sme aj my platení za výkon, rovnako si sami financujeme aj prenájom pracovných priestorov. V takomto prípade sa naša profesionálna hodnota zoslabuje. Štandardne sa snažíme, aby sme mali pár dní vopred už plne obsadené termíny. Akútne stavy a iných záujemcov preto zvykneme zaraďovať na tzv. „čakačku", ktorých kontaktujeme v prípade, ak nám dá klient s rezerváciou s dostatočným predstihom vedieť, že nemôže prísť na procedúru. Storno poplatok, resp. poplatok za rezervovanú procedúru kompenzuje hlavne čas daného maséra, ktorý tým pádom „stojí“ a rovnako aj náklady na prevádzku celého centra.
8. Centrum má právo odmietnuť/zrušiť rezerváciu termínu, alebo klienta z dôvodu, že pôsobí, alebo v minulosti pôsobil nepríjemne, vulgárne, urážlivo, so zanedbanou hygienou alebo sexuálnym správaním.
9. Rezervovaný termín je dokumentovaný formou online rezervačného systému, emailovej komunikácie alebo internej hlasovej nahrávky pri telefonickej rezervácii. Pri osobnej rezervácii je termín klientovi potvrdený emailom.
10. Hlasová nahrávka je záznam telefonátu slúžiaci iba na reklamačné účely a je po 30 kalendárnych dňoch vymazaná. Klient týmto súhlasí s nahrávkou. V opačnom prípade je nutné si termín rezervovať prostredníctvom online rezervačného systému.
11. V prípade, ak rezervovaný termín zruší centrum menej ako 24 hodín pred dohodnutou procedúrou (úraz maséra, zdravotné problémy, technické dôvody), klient má právo žiadať kompenzáciu (zľava, kredit 20 EUR alebo darček pre potešenie). V prípade, ak rezervácia zo strany centra bude zrušená menej ako 3 hodiny pred dohodnutou procedúrou, alebo klientovi nebude procedúra umožnená (chyba v rezervačnom systéme zo strany centra), klientovi bude navrhnutá 100% zľava (bezplatne) na rovnakú procedúru v ďalšej rezervácii, prípadne dohodou s inou formou kompenzácie.
12. Akékoľvek reklamácie, sťažnosti, podnety, pochvaly či konštruktívnu kritiku posielajte na adresu: pablo@mandalacentrum.sk. Štandardne do troch dní vám budeme odpovedať.
PODMIENKY VYUŽITIA DARČEKOVÝCH POUKAZOV:
1. AKO SA OBJEDNAŤ? Termín procedúry si držiteľ darčekového poukazu (ďalej DP) môže dohodnúť prostredníctvom ONLINE rezervačného systému na www.mandalacentrum.sk. V prípade technických problémov aj prostredníctvom kontaktných údajov, ktoré sú uvedené na prednej strane DP, t.j. emailom na adrese: info@mandalacentrum.sk alebo telefonicky na čísle: 0944/199860 v pracovných časoch uvedených na internetovej stránke Mandala Devaya - ajurvédske centrum (ďalej Mandala) – www.mandalacentrum.sk. Ak sa Vám náhodou nedarí k nám dotelefonovať, aj keď sa snažíme volať na zmeškané hovory, napíšte nám email.
2. DOKEDY SA OBJEDNAŤ? Termín procedúry je nutné si dohodnúť, resp. kontaktovať centrum najneskôr 1 mesiac pred skončením platnosti poukazu. V opačnom prípade Mandala Devaya negarantuje voľné termíny podľa predstavy držiteľa DP. Poobedné a večerné termíny bývajú často obsadené 5-10 dní vopred.
3. PLATNOSŤ: Platnosť darčekového poukazu je štandardne 1 rok, je uvedená na prednej alebo zadnej strane DP a končí uvedeným dátumom. Využitie DP po uvedenom dátume už nie je možné. DP je administratívne a účtovne spracovaný najneskôr do 30 dní po skončení platnosti.
4. POVINNOSTI: Držiteľ DP je povinný pri rezervácii termínu uviesť do "Poznámky" ID označenie poukazu. V opačnom prípade mu nemusí byť darčekový poukaz akceptovaný a bude povinný si procedúru zaplatiť podľa aktuálneho cenníka. Držiteľ DP je pred rezerváciou povinný sa oboznámiť s Podmienkami rezervácie a storno termínov uvedených v tomto dokumente. Odkaz na tieto podmienky je vždy uvedený na DP. Držiteľ DP je rovnako povinný si správne rezervovať typ a dĺžku procedúry, ktorú ma uvedenú na DP. V prípade, ak si rezervuje v systéme dlhšiu procedúru ako ma uvedenú na DP, môže byť od neho vyžadovaný doplatok. V opačnom prípade, ak si rezervuje v systéme kratšiu procedúru ako ma uvedenú na DP, procedúra sa uskutoční v dĺžke podľa rezervácie a z takéhoto poukazu sa nevydáva, ani nie je možné ho použiť pri ďalšej návšteve.
5. PREDĹŽENIE PLATNOSTI: V prípade, ak držiteľ DP potrebuje predĺžiť platnosť DP z rôznych príčin (nie je potrebné uvádzať), je povinný požiadať o predĺženie platnosti DP výhradne prostredníctvom emailu na adrese: info@mandalacentrum.sk, najneskôr 7 kalendárnych dní pred ukončením platnosti. Následne držiteľovi DP príde emailom potvrdenie o predĺžení platnosti, čo bude držiteľov doklad pre prípadnú reklamáciu v budúcnosti. Predĺženie platnosti sa vydáva na max. 3 mesiace za “poplatok za predĺženie 20 EUR”.
PREČO SI CENÍME SVOJ ČAS?
Naše procedúry si vyžadujú, aby sme boli 100% pripravení, koncentrovaní, plní energie a mentálnej čistoty. Každý masér má na daný týždeň stanovený maximálny počet odpracovaných minút, máme dohodnutý pevný harmonogram, pracujeme sami na seba, platíme nájomné za priestory. Ak nám klient zruší masáž na „poslednú chvíľu“, nedokážeme už tento časový priestor vyplniť a „stojíme“. Snažíme sa, aby sme mali 2-3 dni vopred už plne obsadené termíny, preto záujemcovia o masáž v krátkej časovej dobe sú väčšinou na „čakačke“. V prípade, ak nám klient zruší včas dohodnutý termín, kontaktujeme záujemcov na „čakačke“. Sme úplne bežní ľudia, pokora a skromnosť sú vlastnosti, ktoré sú nám blízke a vieme sa vcítiť do situácii, ak sa napr. klient zobudí ráno chorý alebo mu príde v daný deň niečo veľmi súrne (pracovná porada, rodina, zápcha atď.). V takomto prípade, ak neobsadíme daný termín iným klientom, náš masér i centrum stráca financie na svoju réžiu, zdravý chod. Bez storno poplatku by sme si museli daný čas „nadrobiť pri mesačných nákladov na živobytie, resp. prevádzku centra. Ceníme si svoj čas, máme svoje rodiny, deti, vzdelávacie a regeneračné aktivity a ak nebudeme odmenení za vopred dohodnutú službu, v tom prípade sa výrazne oslabujeme. A my chceme byť pre Vás silní, energeticky čistí a tešiť sa na každého z Vás v plnej kráse. Pred zavedením tohto opatrenia sme mali v priemere 14% zrušených termínov na poslednú chvíľu, čo nás stálo +8 hodín, t.j. jeden pracovný deň naviac. V neposlednom rade, nikomu by sa nepáčilo, ak by sme aj my, bez odškodnenia, zrušili procedúru na "poslednú chvíľu". Tak ako Vy sa tešíte na masáž, aj my sa na Vás tešíme. :-)
Tento Rezervačný poriadok a Storno podmienky boli schválené prevádzkovateľom OZ Esencia bytia dňa 17.11.2024, v Bratislave.