REZERVAČNÝ SYSTÉM
PROSÍME všetkých klientov, ktorí sú chorí, majú nádchu, kašeľ, kýchajú, cítia slabosť alebo majú aj čerstvo po chorobe a stále nie sú doliečení, aby sa ešte neobjednávali. To isté platí pre už potvrdenú rezerváciu, ktorú je potrebné zrušiť alebo preložiť. Masáž vám nielen zhorší stav, ale chránime tým aj seba, a tiež ostatných, ktorí prídu po vás. Ďakujeme za pochopenie.
Každá úspešná rezervácia je potvrdená emailom!
(Ak sa vám pri spustení nezobrazila celá stránka, prosím, skúste ju znovu načítať)
DOLEŽITÉ INFORMÁCIE:
Rezervácie sú rýchle, prehľadné a v reálnom čase (1-2 minúty).
Každá úspešná rezervácia je potvrdená emailom!
Rezerváciu je možné bezplatne zrušiť najneskôr 24 hodín vopred - jednoducho - kliknutím na link, ktorý Vám príde v potvrdzujúcej správe na email.
Noví klienti, ktorí u nás ešte neboli, platia pri rezervácii zálohu vo výške 10 EUR. Pri ďalšej návšteve už zálohu platiť nemusia (čítaj nižšie).
Držitelia darčekových poukazov si rezervujú termín v kategórii "Mám darčekový POUKAZ" a sú povinní pri rezervácii uviesť ID číslo poukazu (do "Poznámky") - zálohu 10 EUR neplatia.
Ak ste našim stálym klientom, resp. ste už u nás boli a nechcete platiť zálohu, pošlite nám na našu adresu info@mandalacentrum.sk Vaše údaje (meno, priezvisko a tel. číslo) + emailovú adresu, pod ktorou budete robiť rezervácie a my Vám do 24 hodín zmeníme status na "Stály klient".
Klient plne zodpovedá za správnosť rezervácie. Napr. ak klient vlastní darčekový poukaz na 90 minútovú procedúru a rezervuje si termín na 60 minútovú procedúru, budeme sa mu venovať rezervovaných 60 minút. Na mieste už väčšinou nie je možné zmeniť dĺžku procedúr, nakoľko máme rezervované povinné prestávky a ďalších klientov.
Kompletné podmienky rezervácie a storno nájdete TU.
FAQ - NAJČASTEJŠIE OTÁZKY:
V ponuke vidím iba doobedné časy, mám chybný prehliadač?
Nie, všetko je v poriadku. Stačí pri "Vyberte čas" prekliknúť na panel "Popoludní" a zobrazia sa Vám voľné termíny od 12:00 do večera.
Dostala som darčekový poukaz do Vášho centra s kreditom 100 EUR. Ako si môžem rezervovať termín a na akú masáž?
Kreditové poukazy fungujú tak, ako keby ste mali hotovosť. Postupne sa z vášho kreditu bude po každej procedúre odpočítavať cena za danú procedúru. Prípadný menší zostatok na kredite môžete využiť aj doplatením v hotovosti alebo kartou po procedúre. Najskôr si prezrite našu aktuálnu ponuku procedúr v sekcii PROCEDÚRY. Následne, termín, ktorý Vám bude vyhovovať, si nájdete a rezervujete v našom rezervačnom systéme - zvolíte kategóriu "Mám darčekový POUKAZ" a vyberiete si danú procedúru - do poznámky napíšete ID číslo Vášho poukazu. V prípade, ak nenájdete danú procedúru v kategórii "Mám darčekový poukaz", nájdite si svoju masáž v ostatných kategóriách (01-09) - tam však pri prvej návšteve budete povinní zaplatiť zálohovú platbu 10 EUR, ktorú držiteľom kreditového poukazu vrátime pri odchode z nášho centra.
Chceme sa objednať s kamoškou na rovnaký čas, je to možné?
Určite áno. Ak chcete prísť na rovnakú minutáž a štandardnú masáž (hlava, tvár, šija, chrbát, chodidlá alebo celotelová Abhyangam), hľadajte si termín v kategórii "05 Partnerské masáže" a do Poznámky napíšte, že chcete byť v samostatných miestnostiach. V takom prípade Vám bude účtovaná každá masáž sólo podľa aktuálneho cenníka. Ak sa chcete objednať na špeciálne alebo časovo rozdielne procedúry, odporúčame si najskôr pozrieť v rezervačnom systéme aktuálne voľné termíny pre obe osoby a následne spraviť rezervácie (každú samostatne).
Pomýlila som sa v termíne a odoslala rezerváciu, ktorá mi bola potvrdená. Čo mám robiť?
Najskôr musíte zrušiť potvrdenú rezerváciu - kliknete na link v potvrdzujúcej správe, ktorú ste dostala na emailovú adresu. Následne spravíte správnu rezerváciu. Ak ste mala povinnosť zaplatiť zálohovú platbu pri stornovanej rezervácii, druhú rezerváciu urobte cez kategóriu "Mám darčekový POUKAZ", vyberte si procedúru a do poznámky napíšte namiesto ID čísla iba informáciu, že sa objednávate na základe stornovanej rezervácie (uveďte deň) a pôvodne zaplatenej zálohovej platby. Upozorňujeme, že bezplatné storno je možné najneskôr 24 hodín vopred.
Mám darčekový poukaz na masáž, ktorú neviem nájsť vo Vašej ponuke. Čo mám robiť?
Termín si jednoducho objednáte cez náš online rezervačný systém, len predtým nás kontaktujte emailom na info@mandalacentrum.sk alebo telefonicky na čísle 0944/199860 a my Vám poradíme pod akým číslom poukazu zrealizujete svoju objednávku.
Chcem si rezervovať masáž u konkrétnej masérky, je to možné?
Áno. V systéme vidíte pod každou procedúrou všetkých masérov, ktorí danú procedúru vykonávajú. Niektoré procedúry sú však špeciálne a vykonáva ich u nás iba jeden konkrétny masér (reflexná masáž chodidiel, Shirodhara, bankovanie, masáž lávovými kameňmi atď.).
Kedy najneskôr môžem zrušiť termín?
Bezplatne kedykoľvek 24 hodín a viac pred daným termínom. Ak masáž zrušíte menej ako 24 hodín vopred, bude Vám účtovaný storno poplatok 20 EUR. Ak ste zaplatili zálohovú platbu 10 EUR, ďalších 10 EUR budete požadovať doplatiť. V opačnom prípade Vám nemusí byť v budúcnosti umožnený vstup do nášho centra. Poplatok za rezervovanú procedúru je v plnej výške danej procedúry, ak je termín zrušený menej ako 60 minút pred procedúrou, resp. ak sa klient vôbec nedostaví a neinformuje nás o tom. Kompletné storno podmienky aj s vysvetlením nájdete TU.
V akom časovom predstihu je možné si rezervovať termín?
Termín je možné si rezervovať na obdobie max. 60 dní vopred.
Pri rezervácii som zaplatila povinnú zálohu za masáž (10 €), bude mi započítaná pri platbe za masáž?
Áno, samozrejme. Zálohová platba bude odpočítaná z celkovej ceny za danú procedúru. Napr. pri rezervácii procedúry Vembanad (36 EUR / 60 min.) ste zaplatili zálohovú platbu 10 EUR vopred, preto po absolvovaní procedúry zaplatíte u nás na recepcii už iba cenový rozdiel, t.j. 26 EUR (36-10).
Prečo je tak veľa kombinácii pri partnerských masážach a ako nájdem najbližší voľný termín?
Z technických dôvodov poskytovateľa rezervačného systému a našej snahy priniesť klientom v reálnom čase všetky aktuálne voľné termíny. Ak sa chcete objednať na partnerskú masáž v jednej miestnosti, kliknite najskôr na kategóriu "05 Partnerské masáže". Zobrazia sa Vám všetky kombinácie trvania procedúr a daných masérov. Pri každej minutáži (45/60/90/120 min.) máte tri rôzne možnosti podľa masérov. Ak nemáte preferencie a nezáleží Vám na tom kto Vás bude masírovať a hľadáte najbližší alebo najvhodnejší termín - vyskúšajte pozrieť voľné termíny všetkých troch možností pre dané dni.
Máme rezervovaný termín na partnerskú masáž, avšak na poslednú chvíľu partner nestihne prísť, ja by som však prišla. Čo mám robiť?
V prvom rade sa nehnevať na partnera, vyjde vám to nabudúce. :-). V takomto prípade môžete namiesto partnera zavolať Vašu kamarátku, kolegyňu, kohokoľvek. Ak sa nepodarí, zavolajte nám alebo napíšte, že prídete sama. Cez odhlasovací link, ktorý máte v našej správe doručenej po potvrdení rezervácie, nerobte žiadne storno. V opačnom prípade by ste si zrušila aj svoje miesto.
Neprišiel mi žiadny potvrdzujúci email. Čo mám robiť?
Každá rezervácia musí byť potvrdená emailom. Ak Vám nepríde potvrdzujúci email a rezervácia Vám vo Vašom prehliadači prešla, t.j. zobrazí sa textová informácia: "Ďakujeme za rezerváciu. Potvrdenie rezervácie sme Vám práve odoslali na Váš email." + navigačná mapka, kontaktujte nás na našej adrese info@mandalacentrum.sk. Predtým si však skontrolujte Váš spamový priečinok, či Vám potvrdenie neprišlo náhodou do nevyžiadanej pošty (najčastejšia situácia). Je možné, že ste zadali preklep vo Vašej emailovej adrese. Každému klientovi s platnou rezerváciou príde 2 dni vopred e-mailová pripomienka a 1 deň vopred aj pripomienka formou SMS.
Na poukaze mám napísané Ajurvédska masáž a neviem, pod akou masážou si mám rezervovať termín. Čo mám robiť?
Niektoré poukazy môžu mať iný alebo všeobecný názov, avšak v bližšom popise sa už píše trvanie masáže, druh masáže alebo ich kombinácie. V našom podpornou e-obchode www.mandalka.sk to máme pekne rozpísané s poradovými číslami poukazov (#01 - #43), pozerajte aj na minutáž. Pomôcka: všimnite si prvé 2 čísla z Vášho ID poukazu - tie určujú číselný kód daného poukazu. Napr. darčekový poukaz s ID 01P09HT2905 začína číslami 01 a to znamená, že máte darčekový poukaz "Zdravý chrbát" 60 minút. V rezervačnom systéme to nájdete ak kliknete najskôr na "Mám darčekový poukaz" a potom už len vyberiete poukaz "#01 ZDRAVÝ CHRBÁT (60 min.)".
Chcem ísť na masáž k mojej obľúbenej masérke / masérovi, ale najbližší voľný termín má až dosť neskoro. Čo mám robiť?
Skúste si nájsť kratšiu procedúru na ktorú zvyknete chodievať. Napr. ak chodievate na procedúru "Abhyangam 90 minút", skúste hľadať kratšie procedúry - napr. 60 alebo 30 minútovú, ak Vám bude vyhovovať aj kratšia procedúra. Rovnako to platí aj pri iných procedúrach. Dôležité je si nájsť termín podľa dĺžky procedúry. Ak máte svoju vlastnú kombináciu, napíšte v poznámke pri rezervácii.
Mám darčekový poukaz, ale podľa ID čísla mi to ukazuje inú procedúru ako mám napísanú na poukaze, čo mám robiť?
V tomto prípade si rezervujte v našom systéme takú procedúru, ktorú máte napísanú na poukaze, vrátane rovnakej dĺžky procedúry. Prípadne nás kontaktujte emailom a preveríme, kde nastala chyba.